2012. július 26., csütörtök

Tatty Teddy

Igen, még mindig... Az utolsó bejegyzés óta történt néhány változás az életemben/életünkben, ami persze nem is csoda, hisz olyan rég volt már, hogy jobb nem is beszélni róla.

Szóval még mindig Tatty Teddy, persze még kontúr nélkül, de már szépen lassan haladok vele. Megmutatom milyen lesz:





és azt is, hogy én hol tartok eddig (kontúr nélkül):


illetve egy kicsi kontúrral (mindig a szemével kezdem :) )


Be kell, hogy valljam, nem vagyok az a színkód mániás, szóval a színek az eredetitől eltérnek, ráadásul nem is Anchor fonalakat használtam, ahogy a illett volna, hanem Puppetst. Nekem igy is nagyon tetszik :)

Szeretem a mesefigurás, gyerkőcös mintákat, csak eddig nemnagyon volt kinek készíteni. Még szerencse, hogy a 29. hétben vagyok... :) Így már csak megjön az ihlet és végre a blog is életre kel. Úgylegyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése