2012. augusztus 31., péntek

Baby mobile

Fogalmam sincs, hogy mi a magyar megfelelője, de arról a figurás micsodáról lesz szó, ami a kiságyak felett szokott lógni. Sokat gondolkodtam, hogy milyet is kellene készíteni, így elkezdtem keresgélni a neten. Hol keresek először? Természetesen a Pinteresten! Találtam is egy csomót, amikből válogatni lehet. Egy kis kreativitás azért kell hozzá, mert nincs mindegyikhez minta, de szerencsére elég egyszerű figurákról van szó (a legtöbb esetben), így magunk is megrajzolhatjuk. Lássuk a képeket!

Vannak baglyosak:


Ross Gellernek való dinoszauruszosak (Bár biztos beszólna, hogy a krokodilok nem dinoszauruszok, de mégiscsak közelebb állnak hozzájuk, mint a baglyokhoz...):


Tengeres:


Tudományos:


Mindenféle állatos:


Némelyik könnyen elkészíthető, bár igaz, időre van szükség hozzá, hiszen a figurák többsége hímzése elég pepecselős. Csak filcet kell vásárolni, vagy az otthon meglévőeket felhasználni, egykis hímzőfonal és két fadarab elég hozzá. Nekem például tetszik a lakkozott faágra felkötött megoldás is.  

A képeket nagyobb méretben, forrással együtt megtaláljátok itt:

2 megjegyzés:

  1. Hát én máshova nem is fogok járni ötletekért, csak hozzád:))) Egyébként ez eszembe sem jutott (sok más sem), pedig most spórolós üzemmódba kéne kapcsolnunk, és filc amúgy is van otthon.
    A baglyoshoz még mintám is van valahol.
    Jaaaj, nagy vagy:)) Köszi:)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jó ötletet adtam! Én is gondoltam rád, hogy ez neked biztos bejön majd :) Akkor jó figura gyártást! :)

    VálaszTörlés