2012. szeptember 18., kedd

Dísztök

Kiderült, hogy mégiscsak van dísztök a kertünkben :) Úgy örültem, mikor megláttam. Említettem már, hogy imádom a tököket, nemcsak a dísztökket, hanem a sütőtököt is! Tegnap a terhestornán mondták, hogy nem szabad narancsot, mandarint, kivit enni a szoptatás alatt. Rögtön az jutott eszembe, hogy nincs karácsony mandarin nélkül! Aztán a következő pillanatban, lelki szemeim előtt láttam a temérdek sült tököt, és megnyugodtam! :) Valahogy túl éljük! 
Szóval a dísztökök a kerben:
Szilárd kitakarította az egyelőre gyam (gyom) ültetvényünket, ami jövőre remélhetőleg már zöldséges kert lesz. Ekkor talált rá a tökre hasonlító növénykénkre. Ekkor még csak virágok borították, Szilárd megkönyörült rajta, ő is kiváncsi volt, hogy mi lesz belőle. Most hétvégén kiment a kertbe, és a virágok kicsi tökökké fejlődtek. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése