2012. október 11., csütörtök

Utolsó heti leltár

Elérkezett az utolsó hét. Érdekes, hogy most egy fokkal jobban érzem magam, mint az elmúlt hetekben... Bár azért ettől függetlenül már várom, hogy előbujjon a Kiskukac. Ma éjjel viszont olyan hülyeségeket álmodtam, hogy mindig halálra rémülve ébredtem fel. Nade nézzük, hogy is állunk!



Hátra lévő hetek száma: 1db
Gyerek a pocakban: 1db
Éjjeli pisilések: 2db
Felszedett kilók: khm...khm, több a kelleténél
Jósló fájások: napi 2-3db
Napi Jóbarátok rész: ~ 10 db
Estig elfogyasztott tej: ~ 1l





Mindamellet, hogy a napjaim nagyából ugyanúgy telnek, azért ötleteim vannak a jövőre nézve. Bár azt hiszem a megvalósításukra most egy picit várnom kell. 
Már régóta szeretnék átugrani Győrbe a Kreatív Hobbiba, illetve az Eskába némi alapanyagért, de úgy tűnik már nem lesz rá lehetőségem. Azért az új katalógust nyálcsorgatva lapozgattam végig. Ezt bárki megteheti a következő linkre kattintva:
http://www.kreativhobby.hu/katalogus.php



2 megjegyzés:

  1. Hajniii, te még mindig itt?:) Gyönyörű a Kiskukac ezen a képen (is:)

    A listán jót nevettem, főleg a Jóbarátok részeken. Nekem is tegnap kezdődött el az új életem (három hét szabi az anyasági előtt), szintén tervezem már a sorozatokat. Én Gilmore Girls-öt fogok nézni:)
    Éppen most olvastam a kórházi és egyéb teendős listát, amit küldtél, mivel tegnap éjjel én is kétszer megszültem álmomban, hát gondoltam épp itt az ideje, hogy előkészítsem a táskát és iratokat. Hááát, lesz mit csinálni.

    Hajni, kitartást az elkövetkező napokra, biztos ügyes leszel!!

    VálaszTörlés
  2. Hát a Gilmoreékon már túl vagyok, sőt, már a Men in trees-t is vegig neztem :) . Hiába... muszáj, hogy valami háttérzaj legyen.
    Azt mondják a fészekrakó ösztön a gyerkőc érkezését jelzi, én ma kitakarítottam az egész házat, úgyhogy szoríts! :)
    Tartalmas szabit és anyaságit kívánok! Aztán majd várom a blogbejegyzéseid, legyen mit olvasnom két pelenkázás között! :)

    VálaszTörlés