2013. október 13., vasárnap

Gravitáció + Konyha + Fotózás = Hétvége

Szuper hétvégénk volt, melynek megkoronázása a mai fotózás! Nade, kezdjük az elején! A héten volt mindkettőnk szülinapja (Szilié csak a hónap végén jön), és hát mindkettőnké elég egy elcseszett nap volt! Úgyhogy megbeszéltük, hogy hétvégén elmegyünk kettesben mozizni. Megnéztük a Gravitációt. Őszintén szólva picit meglepődtem, nem azt kaptam amit vártam, de így sokkal jobb volt! Én teljesen abban voltam, hogy ez sci-fi, amit nemnagyon csípek (inkább nagyon nem csípek), de nem. Ez egy egyszerű játékfilm, amerikai, happyendes, és amikor azt mondják, hogy a Sanrda Bullock és a Clooney játszik benne, akkor nagyon pontosan fogalmaztak, mert tényleg! Ők ketten. Más nem. Erre én akkor jöttem rá, amikor a végén kiírták a szereposztást. Nekem nagyon tetszett! Izgultam, csodáltam a kilátást az űrből, elhajoltam az űrszemét elől... egyszóval, beleéltem magam! :)

Nade! Előtte bementünk az IKEAba. Persze könyvespolcot - amiért mentünk - azt nem vettünk, mert nem fért be az autónkba, de így is ott hagytunk egy vagyont! Vettünk egy csomó teamécsest, gondolva a télre/karácsonyra, párnahuzatot... de ami a legjobb, megtaláltunk életünk konyháját! Eddig is tudtam, milyet szeretnék, de ezek a svédek nemcsak kitalálták, öszze is rakták! Konkrét céllal néztük meg a konyhákat, hiszen nagyban házfelújítunk, csak ezen a nyáron kicsit leeresztettünk. A következő nagy invesztíciók között ott a konyha is. Ez az egyetlen helyiség, amivel eddig még semmit sem csináltunk a festésen kívül, de szeretnénk, nagyon! Teljesen mindent cserélnénk, a csempével kezdve. Padlófűtés is lesz, úgyhogy tényleg nagyban gondolkodtunk. A legjobb az egészben, hogy nem csak nekem tetszett, hanem Szilárdnak is. Talán még sosem volt olyan, hogy bútorban ennyire egyértelműen egyetértettünk  volna (a másik kritikus pont a cipő, még az életben nem gyártottak olyat, ami mindkettőnknek tetszeik)! Beszéljenek helyettem a képek (mobilos, mert ki gondolta, hogy ez lesz?)

Ilyen étkző részt szeretnék a konyhába elhelyezni, mivel nincs hely külön étkezőnek. 


Az tetszett nagyon, hogy én is fáradt rózsaszín falat képzeltem, de féltem, nem lesz-e túl Barbie-s, de nem! Szerencsére!


A kiegészítők is tökéletesek! A székünk  is ilyen lesz:


Viszont a szekrények ajtaja, és az elrendezés inkább ilyen:


Nade, ez még a - remélhetőleg nem annyira távoli - jövő zenéje!

Ma fotózásra mentünk. Még tavasszal kaptam a barátnőimtől babalátogatáskor egy utalványt családi és babafotózásra.  Ismertem a Csilla képeit, és imádtam őket, egytől egyig! Nagyon örültem a lehetőségnek, de valahogy nem tudtam elképzelni... Meg kellett érnie a gondolatnak. És ahogy jött az ősz, jött az ihlet is (hát persze!) Tudtam, hogy őszit akarok, tudtam, hogy kintit! A többit Csillára bíztam. Profi munka volt, szuper hangulatban, kellemes emberek között! Azóta is csak ez jár  a fejemben. Visszajáró fotóalanyok leszünk nála! :) Egy kis ízelítő:


Vannak sapka nélküli, és családi fotók is, de egyelőre nekem is csak ezek vannak meg. Majd szép sorjában! :)

3 megjegyzés:

  1. Szia!az ilyen konyhak nekem is nagyon bejönnek.ami vidékies, világos, praktikus stílusban mennek. a mostani is inkabb regimodis beütésű,csak mélyebb színekkel.remélem nem kell sokat várni még és örülhetsz az új konyhának.

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon imádon ezeket a konyhákat. Már egeszen kiforrott, hogy mi hogy legyen, már csak csempét kell találnom a falra, ja meg pénzt az egészre :-) Azért remenykedem, hogy mar nem kell ra olyan sokat varni! :-)

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon imádon ezeket a konyhákat. Már egeszen kiforrott, hogy mi hogy legyen, már csak csempét kell találnom a falra, ja meg pénzt az egészre :-) Azért remenykedem, hogy mar nem kell ra olyan sokat varni! :-)

    VálaszTörlés