2013. október 11., péntek

Idegen tollakkal, avagy Oriental Orchid

Nem annyira idegen, csak félig idegen tollakkal ékeskedem. A következő képet pár perce találtam, már szinte el is feledkeztem róla. 


Már csak keretezésre vár, és meg kell találnom a helyét a házban. Igazából fogalmam sincs, hogy hova vigyem keretezni... Nade magyarázatra szorul, hogy miért is idegen tollak. Az orhideák közül a bal alsó kettőt én hímeztem, de aztán meguntam, egy időre félre tettem. Aztán a nővérem megemlítette, hogy ő olyan szívesen hímezné ezt a képet. Hát oda adtam neki, és nagyon rövid idő alatt befejezte, és gyönyörű orchideákat varázsolt a képre. 
Azért találtam meg a képet, mert kiválasztottam a következő hímezni valót, ami szintén ilyen világosbarna anyagra van hímezve. Rémlett, hogy valahol kell lenni ilyennek otthon. Meg is találtam, ott volt ez a kép is. Egy egyszerű, sötétkék, keménykötéses jegyzetfüzetet szeretnék feldobni, amibe majd az ötleteket, zónázással kapcsolatos dolgokat, listákat írok. Az elejére ezt az orhideát választottam:

  

Nagyon rossz minőségű a kép, de ebben is van valami kihívás... Kiváncsi vagyok  milyen lesz, ha kész lesz :) Aztán már csak valami jó anyagot kell hoyyá találnom, amivel majd bevonom a jegyztekönyvecskét! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése