2013. október 18., péntek

Mai vadászat

Christine ajánlására ellátogattunk egy kézimunka üzletbe Erikával, az egyik nővéremmel. Győrben a sétáló utcán van.  Olyan jó volt kicsit sétálgatni, és egy vagyont elkölteni mindenféle színű hímzőfonalokra. Igaz, Erika? :) Ahhoz képest, hogy én inkább csak körülnézni akartam, elég sok mindent vettem. Találtunk jó pár anyagot. Volt piros, zöld és fekete Aida is, szóval sokféle. Vettem is fehér alapon kék pöttyöset, a gyerek falára pont jó lesz képeknek. Elég halványak a pöttyök, a képen nem is látni. Ezen kívül tervezek nagy gombócos sapkát kötni Szilinek télre, ahhoz is vettem babáknak való puha pamutot. Aztán túl sokat álldogáltunk a fonalak előtt, úgyhogy mindketten vettünk 13 fonalat fejenként. Most estére már ki is találtam, hogy mit fogok belőle hímezni. A brutál lilákat és zöldeket fogom használni.

A noteszre, amit nemrég említettem, az orchidea helyett egy spirál mintát fogok hímezni. Az orchideát amúgy sem éreztem nagyon magaménak. Ahhoz tökéletesek lesznek a színek, amiket ma vettem. 
Ez a minta igazából egy gyöngyből készült karkötő, és bárki letöltheti innét:
Egyszer már meghímeztem panamára, akkor az "iskolatáskámra" került, még az egyetem alatt. Most notesz lesz belőle. Mivel gyöngyből készült karkötő eredetileg, ezért a sorokat fél szemmel el kell majd tolni, így egy olyan anyagot választok, ahol ez egyszerűbben megoldható, mint az Aidára. 
Ma találtam egy másik jó mintát, ollóőrre, biscornura... Egész szett, a rózsaszín fonalakat azért vettem. De mindenképpen a spirál lesz a következő, ez nem kérdés. :) 
Haladtam picit a karácsonyi képpel is, de azt majd akkor, ha már több lesz belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése