2013. október 21., hétfő

Mogyoróvajas csokis keksz - glutén mentes

A bemutatkozóban említettem (utólag), hogy imádom a Reese csokit. Na, ízvilágban ez a keksz tökéletes mása. Imádom! Félek, hogy nem lesz meg a mínusz két kiló, amit az októberre terveztem... A Nők Lapjában volt a recept, itt mindenki megtalálja:
http://www.nlcafe.hu/gasztro/20131015/glutenmentes-recept-keksz-edesseg/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=20131015
Nagyon egyszerűen elkészíthető. Igaz, hogy a gyerek végig a lábamba csimpaszkodott, de olyan gyorsan meg lehet csinálni még így is, hogy a dühöngőbe sem kellett beraknom. Kicsit megijedtem, mikor kivettem a sütőből, mert nagyon lágyak voltak, de ahogy a recept is írja, meg kell várni míg kihűl, és tökéletes állagú keksz lesz belöle. Ma este a napi teámhoz ezt fogom rágcsálni. Aki szereti a mogyoróvajat (vigyázat! nem mogyorókrémet), annak csak ajánlani tudom! Én tejcsokoládét kockáztam bele, és máskor is azt fogok, nagyon finom vele!


2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Mert egyáltalán nincs benne liszt, és az ember nem is gondolná, ha bele harap :)

      Törlés