2013. november 16., szombat

Gyöngycsillagok Karácsonyra

Válogattam a képeim között, és megtaláltam egy két evvel ezelőtt készített karácsonyi ajándékot. Erről jutott eszembem, hogz milyen jó lenne megint készíteni. Megmutatom, hátha valaki kedvet kap. Csillagokat fűztem gyöngyből. Karácsonyfa dísznek szántam. Szerintem nagyon szépek lettek, és örülök, hogy olyan ember kapta, aki szerintem értékelte (remélem értékelte! :) ). Az a hátránya, hogy sokféle gyöngy kell hozzá, de ha valaki az évek során gyűjtögetett, akkor nagyon egyszerű elkészíteni őket, arról nem is beszélve, hogy mennyire jól mutat a fán. Nekem is vannak, az enyémeket a nővéreim készítették. De most azt mutatom, ammit én csináltam ajándékba egy fehérrel díszített fára:

Aaz alábbi linkekre kattintva mintákat, leírásokat is találtok:
A könyv, amiből és készítettem a csillagokat, szintén megtalálható az interneten, csak kicsit keresgelni kell. Erről a könyvről van szó: http://www.libri.hu/konyv/ingrid_moras.gyongycsillagok-karacsonyra.html 
Egyébként rengetek minta található a ppinteresten is, ha a következő kulcsszavakat írja bee az ember: "beaded star", "beaded snowflakes". Egyszerűen a google-bais be lehet írni, hogy "gyöngycsillagok", és a képek között egy csomó minta megtalálható.
Jó gyöngyözést! Karácsonyig még elkészíthető!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése