2013. november 3., vasárnap

Karácsonyi ajándékok

Sokat tervezgettem, mérlegeltem, számolgattam, és úgy néz ki a következő ajándékokat valószínüleg meg fogom tudni csinálni karácsonyig:

Terítő anyunak és az anyósomnak:
Tegnap este lemértem az anyagot, körbe jelöltem, hogy meddig fog tartani a minta, kiválasztottam a fonalat, már csak keresnem kell egy normális tűt, és indulhat a hímzés. Én fehér anyagra hímzem piros fonállal, és szeretnék körbe egy szegélyt varrni rá valamilyen piros, karácsonyi anyagból. A minta egyáltalán nem nehéz, és még van rá másfél hónapom.

A másik az idősebbik nővéremnek egy nyakmelegítő, amit már említettem, és Christine kérdezte is, hogy milyet tervezek (ezért születik ez a bejegyzés :) ). Íme:
Amikor megláttam ezt a nyakmelegítőt és sapkát, rögtön az idősebbik nővérem jutott az eszembe. Kedden megyek pamutot venni (legkésőbb szerdán). A sapkát nem biztos, hogy megcsinálom, Marika nem egy sapkás típus, de ha lesz rá időm, akkor elképzelhető (szóval tuti nem lesz sapka... ) 

A másik nővéremnek is tervezek valamit, de ő olvassa a blogot, és szereti a meglepiket, szóval, azt majd akkor mutatom, ha már megkapta :)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése