2014. február 13., csütörtök

Bearanyozta a napom!

Ahogy a menüs bejegyzésben említettem, ma látogatónk volt. A barátnőm járt nálunk átutazóban. Még karácsonykor megbíztam, hogy hozzon nekem hímzős magazint. A karácsonyi nyüzsgés miatt viszont késett a kiszállítás, így akkor nem tudta elhozni nekem. De ami késik, az nem múlik! Most épp úgy örültem neki, mintha karácsonykor hozta volna... Ráadásul kaptam egy meglepit is! A kedvenc csokimat, a sokat emlegetett Reese's csokit! Nemhiába ismerjük már egymást 20 éve... :)  
Járt ajándék is az újságokhoz. Őszintén szólva, már nem tudom, melyikhez melyik volt csomagolva, mert olyan gyorsan téptük le a csomagolást :) A lényeg, hogy balra fent a hímzős pingvin, fonalakkal, anyaggal együtt, jobbra fent pedig egy pingvines képeslap szintén fonalakkal és anyaggal :) 

Ezen kívül is nagyon jó napunk volt. A gyönyörű tavaszi idő meghozta a kedvünket. Délelőtt a tökös tortát sütöttem, jól ki is füstöltem vele a házat... A torta forma nem zárt rendesen, így a vaj lecsöpögött a sütő aljára, ahol elkezdett égni, füstölögni. Gyorsan kikaptam a tortát, fogtam a gyereket, beugrottunk az autóba. Elmentünk apuhoz. Sétáltak Szilivel egyet kézen fogva, míg én intéztem a tortát és a ház szellőztetést.  Egy óra múlva meg is volt minden. Most az alvás után megint sétáltunk, úgyhogy őszintén remélem, hogy ma este jóízűen alszik majd a gyerkőc :)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése