2014. március 10., hétfő

Szevasz Tavasz! Helló Március!


Eltűntem pár napra, hétre. Egyszerűen most ilyenem volt, nem volt ihlet, nem volt késztetés... De a hétvégén több projekt is az útjába állt a tavasz előtti fáradtságnak. Hagyom magam a hatalmukba keríteni! Tegnap óta egy gyerek hintaszék felújító kihívás pörög a fejemben. Sosem újítottam még bútor darabot, de ennek nem tudtam ellenállni, kiváltképp azért, mert épp szombaton mutattam Szilárdnak egy képet, amin egy tök teljesen ugyanilyen hintaszék volt. Mondtam is, kellene szerezni egyet a kölyöknek. Másnap Gellében a padláson mit találtunk? Ezt a sors akarta így! Állok elébe! :)
A februári terveket vissza nézve, sokat sikerült megvalósítani. A konyha átalakítás természetesen csúszik, de most hétvégén végre megvarrtuk a függönyt teljesen, úgyhogy valószínüleg holnap fel is rakjuk. A sarokpadot is elpasszoltuk, anyósom örült neki, úgyhogy jó helye lesz. Bízom benne, hogy nagyobb helyünk lesz így, meg amúgy sem passzolt a mostani konyhához (nem mintha, ahhoz bármi is passzolna).  No mindegy, akkor a márciusi tervekről:

- konyha... (már nem is írom, hogy mi mindent tervezek oda)
- hintaszék renoválása
- homokozó a gyereknek
- kinti reggelik a teraszon
- tavaszi hangulat a lakásnak

Aztán meglátjuk, mi fér még bele :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése