2015. június 10., szerda

Ezeket csináltam mostanában

Az utóbbi időben igyekszem időt találni az alkotásra is. Szerencsére eredményesen. Most csak megmutatom miket csináltam és aztán egy szép napon sorban leírom, hogy hogyan is készültek, mert lettek ám közben is fotók, főleg a kosár fonásról.
Elkészült a Rozi kockás vánkosa is az én ingemből, amit már nem hordtam. Ezt a gombolásnál lehetett jól kihasználni.


A kosár újságpapírból is kész. Erről majd írok külön, mert készültek közben is fotók.

Ez csak egy lehetőség a millióból, hogy hogyan is tehetünk csinosabbá egy babatápszeres dobozt.

És végül a Szili nadrágja, ami Szilárd kinőtt ingjéből varrtam. 

Ezt mindet azután csináltam, hogy elaludtak a gyerekek, esténként. Már kétszer futni is sikerült elmennem. Bízom benne, hogy picit jobb lesz, csak a kedvemen sokat javítana, ha Sziliről nem pörögne le minden szó, ami mondok neki. Túl lehetnénk már a dackorszakon, bár gondolom utána jön valami más izgi korszak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése