2015. szeptember 1., kedd

Hímzett törölköző oviba

Már egyet mutattam, közben meg másfél elkészült, megmutatom mindet.
A zöld az utolsó, amit ma készítettem. Nem időhiány miatt maradt félbe, hanem amilyen hülye vagyok, eltüntettem úgy a zöld cérnát, hogy felforgattam a házat, de nincs. Megnéztem a varró dobozom, hátha van még ilyen színű fonal, de a 600 féle zöldből egyis sem ilyen. Tuti, majd ha nem keresem... úgyhogy most nem keresem.

Ovi... nehéz téma, holnap tanevnyitó, de csak csütörtökön marad ott először. Nagy dolog, az biztos. Eddig nem féltem, de már annyian sugallják, hogy kellene, hogy elkezdtem... Meglátjuk.
Minden esetre szeptemberre sokmindent terveztem itt a blogon. Pl újra beindul a "Mit főzzek holnap?" rovat. Már varom is, de kiváncsi vagyok milyen lesz főzni a Rozival Szili nélkül, mert most egyértelműen nem találja a helyét, ha pl Szili picit tovább alszik reggel. Sok új dolog vár ránk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése