2015. október 18., vasárnap

Karácsonyi vásár - #1

A napokban már említettem, hogy itt nálunk a faluban karácsonyi vásárt szervezünk. Mindenki sajátkezűleg készített dolgokat visz, lesznek sütik, koszorúk, karácsonyi díszek... A bevétel pedig az óvodáé. Rengeteg ötletem van. Készítettünk is már ezt-azt. Szép sorjában megmutatom majd őket. Először is egy gyorsan elkészíthető, mitatós díszt próbáltam elkeszíteni. Már vagy öt, hat éve vettem a Lidlben faégetőt. Mindig vágytam rá, örültem,mikor találtam. Azóta nem is használtam, de a pinterest megváltoztatja az emberek életét :-)
Ma beizzítottam. Az eredmény ilyen lett:
Apu a munkahelyén szeletelt nekem faágat, szépen lecsiszolta, tökéletesek lettek. Egyiken kipróbáltam az égetőt, azon amelyikből kiharapott a Rozi egy darabot. Picit meg gyakorolni kell, kitapasztalni a használatot, de elsőre szerintem nem is rossz! Kell bele még fúrno egy lyukat, és rákötni a kockás szalagot szép masnival. És mehet is a fára. Megmutatom a pinterestes inspirációs képet:  

"Wood burning" vagy "pirography" címszó alatt lehet talalni egy csomó ötletet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése