2015. október 30., péntek

Karácsonyi vásár - #3

Már többször írtam a karácsonyi vásárunkról, de úgy igazán még nem mondtam el mi is ez. Az óvoda mellett működő szülői szövetség, aminek mostmár én is tagja vagyok, minden évben szervez jótékonysági karácsonyi vásárt. Az itt szerzett bevételt az óvoda felújítására szánjuk. A szülők készítenek dolgokot pl sütiket sütnek, tavaly koszorúk voltak, gipszangyalkák... őszintén szólva egyelőre nem tudom elképzelni,hogy fog folyni ez az egész,mert tavaly nem voltunk, idén viszont sokmindennel készülünk. Szeretnék mézeskalács házat késziteni, gondoltam a mézeskalács ízű sütőtöklekvárra, és természetesen valami hímezni valóra, de ehhez nem fűzök sok reményt, mert ahhoz több idő kellene. Talán majd jövőre.
A nővérem is horgol pár asztali díszt, megmutatom azokat is:

 Én pedig szépen, lassan (leginkább lassan) haladok a faégetéssel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése