2016. május 3., kedd

Urológusnál...

...várakozom. Mindenki azzal nyugtat, hogy oka volt annak, hogy a ciprusi út így elbaltázódott. Mostmár kezdek én is hinni benne. Vagyis úgy nézni a dologra, hogy egy felelősségteljes döntést kellett hoznom, amiért az élet majd valamikor egyszer kárpótol. Túl léptem rajta, nem bánkódom már tovább.
Szóval múlt hét csürörtökön a repülőtér helyett az orvoshoz mentem, ha már úgyis le volt szervezve a gyerekvigyázás. Rettenetesen fájt a hátam már napok óta. A masszázzsal sem enyhült. Az orvos azt mondta valószínüleg vesegyulladás. Kiszedtem egy doboz antibiotikumot, de semmi változás. Ma reggel úgy döntöttem vissza megyek. El is küldtek urológushoz, mert még mindig vér van a vizeletemben. Emlegettek homokot... hát nem tudom. Minden esetre vegig kell járnom,mert tegnap estétől enyhe vesegörcsöket is érzek. Pont a napokban kellett a sógoromat az éjjel közepén vesegörccsel kórházba vinni. Nem szeretnék úgy járni.
Így most lett elég idöm blogot írni :) . Vissza akarok térni hozzá gyakrabban. Hiányzik is és a gyerekeknek is írni szeretném, hátha egyszer elolvassák a rájuk vonatkozó részeket. Másrészt kezd az agyamra menni ez a sok varrás, de főleg a sok türelmetlen ember, akik mindent tegnapra akarnak. Be szeretném fejezni a macik hímzését, a ház csinosítását. Szóval úgy döntöttem ami még a listámon van, azt megvarrom, és utána már csak akkor varrok ha kedvem van alkotni, esetleg börzére viszek pár dolgot és kész. A határidőre alkotás megöli a kreativitást és az egész alkotás örömét. Legalábbis bennem.
Még egy dolog mára. Pár napja szemezgetek a 90 napos diétával. Ma elkezdtük a Szilarddal. Mindketten súlyfelesleggel küzdünk. Az enyém most kezd elharapózni igazán. A kilók szépen lassan, alattomosan felcsúsztak mióta abba hagytam a szoptatást. Előtte sem voltam nádszál vékony, de most meg igazán... Szoptatás alatt az ember megszokja, hogy eszik mindent, hisz az jó a gyereknek, meg amúgyis finom, meg most szabad nem? Csakhogy a szoptatás után is folytattam ezt az életvitelt aminek meg is van az eredménye. Kénytelen leszek újra menüt összeállítani a napoknak megfelelően, úgyhogy aki csatlakozna, bátran megteheti :-) A lényeg, hogy fehérje nappal kezdje. De amúgy egy csomó recept van a mindmegettén, én is onnét puskázok majd :-)

Szóval ez a helyzet.

3 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó poszt, pozitív a hangulata, és nagyon sajnálom hogy meghiúsult a ciprusi út, de ahogy kezted is, mindennek oka volt, és máskor jobb lesz mint most lehetett volna.és JOBBULÁST!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Hát igyekszem pozitívan nézni a dolgot. Gyógyulgatok is, és tényleg homok a jobb vesémben, amit legszivesebben kitépnék már, neha annyira fáj... :-/

    VálaszTörlés
  3. Köszi! Hát igyekszem pozitívan nézni a dolgot. Gyógyulgatok is, és tényleg homok a jobb vesémben, amit legszivesebben kitépnék már, neha annyira fáj... :-/

    VálaszTörlés