2016. július 9., szombat

Paleo almáspite (candida diétába is illeszthető)

Ezzel a recepttel már régóta szemezgettem, de most jött el a tökéletes időpont az elkészítésére. A szerencse az, hogy nem kell hozzá semmi különös liszt vagy hozzávaló, csak olyan dolgok, amik bármelyik háziasszony konyhájában megtalálhatók. Kaptam is egy táska potyogás nyári almát.

Az eredeti recept itt található.

Igazából nem is változtattam rajta, csak annyi, hogy édesítőként eritritet használtam, a diófèléhez én kb 200g diót és 100g mandulát daráltam. Jó, az utifűmaghéj nincs ott minden konyhában, nekem is csak a gluténmentes ételek miatt épült be a spajzomba, de az nyugodtan elhagyható. Esetleg az alma levét kicsit ki lehet facsarni. Ha kókuszolaj sincs otthon, helyettesithető vajjal (csak akkor már nem paleo, azthiszem)
A tésztát én vizes kézzel nyomkodtam szét a tortaformában, nem volt egyszerű, de roszabbra számítottam :-)
Az íze isteni, a gyerekeim jó nagy éket megettek, aminek örültem, mert nem nagyon vannak oda a házi sütikért, pedig szívesen csinálnék többször is, főleg ha ilyen egészséges és finom.
Próbáljátok ki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése