2012. augusztus 7., kedd

Kontúr

Nagynehezen sikerült rábeszélnem magam a kontúrozásra. Végülis nem is volt annyira borzasztó érzés :) . Megmutatom a végeredményt:


Igaz, hogy a virágok még hiányoznak, de a lényeg készen van! És, hogy miért is készítem ezt a képet? Kisvánkosnak szánom. Bár be kell, hogy valljam, ajándéknak készült, de annyira megtetszett, hogy gondolkodom rajta, hogy megtartom. Egy csomó mindent hímeztem már, de mindet elajándékoztam, ráadásul a legtöbbbről mégcsak fénykép sem készült.  Ezért úgy érzem itt az ideje megajándékozni magamat :) .

Közben előkerestem egy másik (korábban már említett) hímzésemet, amiről szintén csak a maci kontúrja hiányzik. Az aktuális állás a következő:


Ez a tavalyi nyári csillagásztáborban készült, pontosan egy éve. Azóta áll kontúr nélkül szegény. Azt tervezem, hogy egy egyszerűbb pipere táskához fogom felhasználni, amibe a korházba szánt apróságokat fogom tenni, pl. kisolló, körömreszelő (Tudom, nem sokan gondolják úgy, hogy a szülés után majd a körmeimet fogom reszelgetni nagy unalmamban. Én sem gondolom így, de nem tudom elviselni, ha beakad bárhova is körmöm, és természetesen mindig akkor szakad fel, amikor nincs nálam reszelő.) ... szóval a körömreszelő, hajgumi, szőlőzsír... és hasonló apróságoknak. Még anyagot kell hozzá szerezni. Illetve úgy emlékszem, hogy még az egyetemi éveimalatt vettem Budapesten egy tök jó virágos anyagot, aminek valahol meg kell lennie a szüleimnél. Egy zippzár és bélés anyag kell, ez minden.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése