2012. augusztus 8., szerda

Pszichoprofilaktikus szülésfelkészítés

Borzasztóan hangzik, de igazaból jó hangulatú terhestornával egybekötött előadásról/beszélgetésről van szó. Az unokatesóm javaslatára elmentem megnézni, mi is ez valójában. Két órás a foglalkozás. Az első órában terhestorna van, ami már nagyon is rám fért, mert a terhesség alatt nem tornáztam semmit. Az elején azért, mert egyrészt kicsit rosszul voltam, másrészt azt ajánlották, hogy csak a harmadik hónap után kezdjek hozzá. Akkor persze olyan alvási rohamok törtek rám, hogy haza érve a munkából, csak arra vágytam, hogy lefeküdjek aludni egy kicsit. Természetesen, az sosem egy kis alvás volt... Szóval szép lassan elérkeztünk a hetedik hónapig, mire tornára adtam a fejem. Másnak ezt nem ajánlom, jobb elkezdeni már hamarabb! Lényeg, hogy így még mindig jobb, mintha egyáltalán el sem mentem volna.

Itt tornázunk.


A torna után következett az egy órás beszélgetés, légzésgyakorlatokkal egybekötve. Elmondták mikor kell rohanni a kórházba, és honnét tudjuk, hogy ha csak vaklárma van. Persze első gyereket várva nem vagyok benne biztos, hogy meg tudom majd különböztetni, de nem árt tudni trükköket, teendőket. Annyi biztos, hogy pszichikailag nagyon jót tesz ez az előadás, mert picit megnyugtat a tudat, hogy nem úgy kell majd a kórházba mennem, hogy fogalmam sincs róla, mi fog történni. Így sem tudhatom biztosra, de legalább sejtéseim lesznek. Úgyhogy jövő héten is megyek.

És aki miatt mindez történik... a kicsi fiunk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése