2012. augusztus 9., csütörtök

Kontúr 2.

Befejeztem a "Hugs and Kisses" mackó kontúrját. Egész jó ez a nyári szünet,  valahogy rá tudom venni magam a kontúrozásra :) Holnap elhozom anyuéktól az anyagot, amit erre szántam, veszek hozzá zippzárt, és neki is fogok a varrásnak, hogy minél hamarabb meglegyek vele.





Ennek örömére előástam a varázsdobozomból az utolsó heverő Tatty Teddy-t, mégpedig a Sweet Dreams-t. Ennek a története is megérne egy misét, de elég lesz annyi, hogy ez a legrégebben heverő befejezetlen hímzésem. Még az egyetemen csináltam. Úgy dötöttem ebből egy kis takarót varrok az én pici fiamnak. Egy picit ki kell mosni, és venni hozzá valami szép szalagot. Hétvégén azt is beszerzem.




Azért látszik az anyagon és a himzésen, hogy teljesen más. A mostani hímzéseimet hetes Aida-ra hímzem, szimpla szállal. Ezt pedig egy panamára hímeztem, ami picit műszálas, ezért annyira nem is jött be. Az ikszek akkorák, mint az ötös Aida-n, tehát dupla szállal varrtam. Az anyag színe sem teljesen fehér, hanem picit csontszínű. Ez annyira nem baj, remélem így is szép lesz :) .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése