2013. szeptember 27., péntek

Somebunny...

Avagy, a kontúr a lelke mindennek! Legalábbis a hímzésnek mindenképpen! Tegnap elkezdtem kontúrozni a nyuszikat, illetve még csak az egyiket, így látni igazán, mekkora a különbség kontúrral, és kontúr nélkül. Jaaaj, alig várom, hogy készen legyen. Remélem a hétvégén be tudom fejezni. Már töröm az agyam, hogy mi legyen  a következő. Valami újat szeretnék kezdeni. Már van is elképzelésem, de arról majd később. Virágot akartam még kivarrni. El is kezdtem, de aztán rájöttem, hogy van egy csomó iksz elhagyva, amiket pótolni kell, de már nem volt hozzá kedvem. Úgyhogy marad holnapra.



Péntek lévén, Szilárd korábban haza jött. Az idő is szép volt. Kimentünk az udvarra a kutyákhoz. Szeretem ezeket az esteket. A gyerek hintázott, kutyák játszottak. Kicsi körtét evett (aztán csodálkozunk mitől megy a hasuk). Van egy videóm, az udvart még ne nézze senki, arra még vár egy teljes körű átépítés, de eddig még csak a házzal foglalkoztunk.Szilárd is munkaruhára váltotta a zakót ;-) .


Aisha akkora, hogy ma, mikor a gyerekkel setálgattunk a fűben le kellett hajolnia, hogy megnyalja a homlokát... Szili sokat nevet rajtuk, szereti a kutyákat, meg a macskákat is, de az nekünk nincs...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése