2013. október 15., kedd

Aida festés teával

Tegnap este végülis nem volt kedvem varrni, Szilárd is egész nap munkában volt (7-kor ment háromnegyed8-kor jött -> új főnök...) Úgyhogy este már szerettem volna leülni a napi almás-fahéjjas teám mellé, és csak úgy lenni :) . Viszont gyerek mellett varrni  nem akarok, de ma már alkothatnék is vagyok, muszáj volt valamit kitalálnom. Tegnap rájöttem, hogy a krémszínű anyag, amire hímezni akartam, az nem is az amire gondoltam, mert ezen hosszúkásak a szemek. Christine csak jövő hétre tudna hozni olyan anyagot (addig meg megőrülök :) ) ami jó lenne, Győrbe nemhiszem, hogy a közeljövőben megyünk... Úgyhogy tegnap este az üldögélés közben eszembe jutott, hogy kipróbálom a teával festést. Nem akartam túl barnára az anyagot, ezért nem folyamodom olyan drasztikus dolgokhoz, mint a dióhéj. Esetleg, ha nem jön be a tea, akkor majd kipróbálom azt. Beáztattam az anyagot, kb 1 órára. Közben mindig nyomogatom vissza a kilógó csücsköket. Mondjuk az sem zavar, hogy foltos lesz, sőt, örülnék neki!
Na ilyen lett egy óra ázás, egy kis vasalás után, picit foltos, nem túlságosan:

Mostmár kezdhetem a Karácsonyi SAL 2013 képet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése