2013. október 2., szerda

Tökfaragás

Ma is elmentünk a baba-mama klubba. Igaz, a hajnali ébrenlét miatt az egész reggelünk elúszott, késtünk is vagy fél órát, de az a lényeg, hogy ott voltunk, és Szili játszhatott, én beszélgethettem az anyukákkal. Kiderült, hogy nem csak az én gyerekem nem alszik éjjel, és nem én vagyok az egyetlen, aki maga mellé fekteti a nagyágyba... Úgyhogy kicsit megnyugodtam. :) Délben megint elindultunk az anyuékhoz babakocsival. Olyan csípős idő volt, hogy kesztyűt is adtam  a gyerekre, de nagyon jó ötlet volt, mert természetsen hazafelé az úton elaludt, és úgy döntöttem, csípős idő ide, vagy oda, a gyerek kint fog aludni az udvaron, mert én tököt fogok faragni. Jól felöltöztettem, bebugyoláltam, és édesen aludt is vagy 2,5 órát. 


A sapkát nem én húztam a fejébe... Sőt ha megigazítottam, addig mocorgott, míg vissza nem csúszott. Úgy látszik így jobb volt :)

Közben elkezdtem a tök faragását. A szerdai napot a szüleimnél töltöm, mióta baba-mama klubbozunk. Szerencsémre, mivel így tudtam aputól kérni szerszámokat a faragáshoz. Tökéletes tökfaragó szerszámokat adott. Elektromos fúróval akartam kifúrni a lyukakat a tökön, de az éppenséggel pont nálunk volt kölcsönben, szóval máshogy kellett megoldani, de így  még jobban is tetszett. Nade mutatom képekben. Sajna nem a legjobb, de holnap készítek újat, ami már a kész töklámpást mutatja a végleges helyén, teljes pompájában :) .


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése