2013. október 5., szombat

Kötött pulcsiban - Blogajanló

A reggelt (amikor már ettünk, gyerek is rendben van, játszik ) mindig azzal kezdem, hogy  kinyitogatom a megszokott blogokat, és megnézem van-e valami új. Általában csak a képeket tudom megnézni, aztán alvás idő alatt olvasom el. Tegnap is találtam jó dolgokat, egyet ezek közül mutatok, mert történetesen meg is valósítottam egy két évvel ezelőtt, amikor tanítottam. Ehhez kapcsolódik a blogajánló is. Szeretem az Otthonkommandót, lehet elfogult is vagyok, mert az egyetemi évfolyamtársam nővére írja :) , de szerintem nem. Az egy jó blog.
Szóval a téma, hogy öltöztessük fel lakásunkat kötött pulcsiba. Én egy ceruzatartót csináltam a munkahelyemre, aminek kötöttem "pulcsit". De meg lehet oldani régi, kinőtt pulcsiból. Felöltöztethetjük a virágcserepet, vázát, mécsest, teásbögrét... Előszedtem a régi ceruzatartót, és a pulcsiját egy mécsestartónak adtam. Most nem tanítok, nem kell a ceruza tartó (bár igaz, csütörtöktől lesz egy diákom, akit a prágai orvosi fizika felvételijére készítek fel). Íme a mécsestartó új külsőben:

Közben a dió és gesztenyeszedős pontot is kipipálhatom a listámon, de erről madj este számolok be...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése