2013. október 16., szerda

Tökös-virágos ötlet

Ma este átjöttek az anyuék, csak úgy. Hoztak magukkal egy Erika virágot (azt hiszem így hívják). Ahogy megláttam rögtön eszembe jutott, hogy mintha egy magazinban láttam volna egy képet, amin egy kivájt tök belsejébe ültették a virágot, illetve gondolom, nem abba ültették, hanem cserepestől tették bele. A sajnálatos módon összcsoszvadt, megpenészedett kifaragott szép tököm holnap a kukába kerül. Őszintén szólva nem tudom, hogy miért penészedett meg, hiszen volt az oldalán egy csomó lyuk, nem hiszem, hogy nem szellőzött... Na mindegy, valahonnét kell szereznem  egy jó nagy, szép, narancssárga tököt. Most nem terveztünk a piacra menni, de lehet rászedem majd a Szilárdot :) Minden esetre idén eldöntöttem, hogy jövőre tuti ültetek mindenféle szép tököcskét! 
Találtam is pár képet, ötletet:


Amúgy ma elkezdtem hímezni a Karácsonyi SAL 2013-as képet, de nem jutottam túl messzire, ráadásul vissza is kell fejtenem jópár ikszet, mert elszámoltam magam... Úgyhogy majd holnap :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése