2013. november 22., péntek

Hogy jó legyen a nap!

Így kezdődjön:

Egy jó reggeli után rögtön szebbnek látja az ember a napot! Ma újat próbáltam. A Pinteresten láttam (hol máshol?). Egy fél bagettet bevagdostam úgy, hogy a szeletek azért egyben maradjanak. Közötte megkentem fokhagymás fűszervajjal (megolvadt vajhoz fokhagymát, bazsalikomot, oregánót és kakukkfüvet kevertem), belecsúsztattam egy szelet sajtot, és 250 fokra előmelegített sütőben kb 5-10 percig sütöttem. Hozzá salátát, paradicsomot és pulykasonkát ettem. Isteni volt, próbáljátok ki. Amit még ajánlanék hozzá, mert nekem kicsit hiányzott, egy jó kis tzatziki. 



Napközben mindenkinek más dolga van, így egy esti ötletet hozok még, hogy legyen mit várni :)  

Így végződjön:

Egy liter almalét tegyünk a tűzhelyre, dobjunk bele egész fahéjat, ánizscsillagot, szegfűszeget vagy egy új fűszerkeveréket (lehet csak számomra új), a Vitana gyártja forró almaitalhoz. Kipróbáltam, nagyon finom volt! 
Az utolsó három csepp az övé lett :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése