2013. november 22., péntek

Mit főzzek holnap? - 2. hét

Hát ezt a hetet csak félig-meddig zárhatom sikeresen, hiszen az eltervezett ebédek közül néhány nem valósult meg. Mondjuk ez nem baj, hiszen nincs kőbe vésve, hogy ezt kell főzni, ez csak egy támpont, amihez nyúlni lehet, ha az embernek nincs ötlete. Azért magabiztosabbá tett, és nem paráztam azon, hogy mit főzzek holnap :)

Lássuk hát a második hét menüjét:

Hétfő: Rakott krumpli, savanyú uborkával vagy lila káposztával (a terhesség óta imádom - mármint a savanyított lila káposztát - előtte rá sem tudtam nézni, érdekes, hogy megváltozik az ember izlése)
Kedd: Fasírt, répás rizzsel
Szerda: Sóskafőzelék tükörtojással, pirított krumplival
Csütörtök: Tejes leves, lekváros buktával
Péntek: Resztelt máj, krumplipürével (vagy akár kenyérrel is lehet)

A képen látható sütőtökös sajttortát a hétvégére tervezem, ebből a gyerek is ehet, legalabbis úgy szándékozom megcsinálni. A mai Új Szó-ban láttam a receptet.  Mellesleg nagyon jó receptek vannak ma benne! Érdemes fellapozni! Ma megvettem hozzá mindent, még glutén mentes háztartási kekszet is találtam (az ára mondjuk nem háztartási kekszhez illő, és igazából jobb lett volna valami teljes kiőrlésű, de azért túl sokat ne akarjak...), így legalább Szilárd is élvezheti majd. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése