2013. november 10., vasárnap

Karácsonyi terítő - folytatás

A héten nem sikerült annyit hímeznem, mint amennyit terveztem, mert szegény kisfiunk megbetegedett. Még most sem tökéletes az állapota, de már kicsit jobban van. Remélem mihamarabb meggyógyul szegénykém. Ma viszont nagyon jó napunk volt. Reggel játszadoztunk kicsit, aztán mikor elfáradt, Szilárd elvitte sétálni, annak reményében, hogy majd az úton elalszik. Azalatt én összedobtam a konyhát, kitakarítottam a hűtőt, aztán, mikor haza értek, és felébredt a picurkó, még láttuk rajta, hogy álmos, úgyhogy mindhárman bebújtunk az ágyba vele. Szilárd olvasott, én hímeztem, a kis kölök pedig közöttünk aludt. Olyan idilli volt! :) Aztán picit aludtunk is vele. Délután kimentünk hintázni, addig Szilárd összerakta a vágott fát. Apró kövek között turkáltunk a gyerekkel (azt nagyon szereti, de én mindig frászt kapok, nehogy megegyen egyet). Most este Szerelem kölcsönbe és karamellás forró csoki, felbecsülhetetlen. Szóval összességében, nagyon jó (volt) ez a nap.  Lássuk, hogy hol tatok a terítővel:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése