2013. november 12., kedd

Koszorúk újratöltve!

Ötletem az van, akármennyi, tervem is! nem csak a karácsonyi készülődésben, hanem egyébként is rengeteg mindent tudnék csinálni, csak lenne annyi időm... Bár szerintem nincs a Földön ember, aki nem szenvedne idő hiánytól... És ugye azt szokták mondani, mindenki arra talál időt, amire akar. Na majd meglátjuk! Ezért most egyszerű karácsonyi koszorúkat, ajtó díszeket kerestem. Nekem kettő kellene. Egy az ajtóra, egy a kandallóra. Tavaly megálmodtam, hogy is kellene megcsinálni a kandallót, néhány dolgot be is szereztem hozzá, de végül nem lett belőle semmi. Idén ez a nagy projekt karácsonyra. (Majd keresgélek ehhez is inspirációs képeket, ötleteket.) Mindig ragaszkodom a klasszikus piros-arany-zöld szín kombináció, esetleg jöhet  egy kis fehér, de nálunk sosem lesz fehér fa, kék díszekkel, ebben biztos vagyok. Szóval akkor néhány koszorú ötlet jön:

A nagy kedvencem ez a tobozos, ami annyira nem is karácsonyi, de nagyon hangulatos, egy kis fény ami elűzi a sötétséget. Karácsonyibbá lehet varázsolni a lámpás megválasztásával. Én pl. lehet  az alatta levő IKEA-sat tenném a közepébe, és lehet valami bogyókkal is megbolondítanám, esetleg egy kis kockás szalag...



Amit nagyon egyszerű összeállítani, és az alapanyagok is könnyen beszerezhetők, azok a bogyós-tobozos-terméses koszorúk. Ahogy azt egyszer ősz elején is írtam, ilyenkor össze lehet kötni a kellemeset  a hasznossal. Ki kell menni egy nagy sétára, lehetőleg erdőbe, és nyitott szemmel járni. A következő tüneményeket lehet az séta után megérdemelt esti pihenés gyanánt csinálni:





Ne feledkezzünk meg a nem koszorú, de ajtó dísz gyanánt használható lógantyúkról sem! Ez a csillag nagyon tetszik, bár, lehet én karácsonyfa formájúra csinálnám, nem fahéjból, hanem a séta közben gyűjtött ágakból. Ánizs csillagot egyszerűen ki szoktam venni a forralt bor fűszer keverékből (a maradék fűszert is fel szoktuk használni, hogy jobb hangulatban teljen az este ;) )
A képekre kattintva, megtaláljátok a forrásokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése