2013. november 26., kedd

Karácsonyi terítő - KÉSZ!

Igen, végre sikerült befejeznem az egyik terítőt, vár rám még egyszer ugyanez. Az utolsó kb. 10 perces hímzést (vagy lehet még annyi sem volt) 2 napig húztam, mármint azt, hogy egyáltalán neki fogjak :) A jobb oldali utolsó nyomorult ház nem akart össze jönni... Nem baj, lényeg, hogy meg van. Kell szereznem hozzá valami szép anyagot, körbe szegni, és az aljára is szeretnék szép piros anyagot, hogy ne lehessen látni a hímzés hátulját. Kicsit dühítő, hogy szerintem kb 2-3 nap alatt meg lehet hímezni ezt a terítőt, de nekem egy hónapba telt. Nem panaszkodom, mert mostmár legalább ennyit tudok csinálni, és masikra is van még egy hónapom. Csak a többi ajándékkal nem tudom, hogy mi lesz :) Általában a határidő közeledtével az ember is gyorsabban dolgozik :)

Még át kell néznem nem hiányzik-e róla hópehely, és természetesen vasalva is jobban nézne ki, de azt majd akkor, amikor megvarrom.

2 megjegyzés:

  1. Szép lett, körbevarrva még szebb lesz :-) 28 nap múlva karácsony (ezt a Te visszaszámlálódon láttam. Ha belegondolok még egyetlen egy ajándék sincsen megvéve :-( készíteni már nincs is esélyem, így vagyok ezzel minden évben. De majd, talán, valamikor :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! Kiváncsi vagyok, milyen lesz a végeredmény:)

    VálaszTörlés