2013. december 14., szombat

Mit főzzek holnap? - 5. hét

Pici szünet után újra itt vagyok. Először is lássuk a jövő heti menüt. Mivel egyre közelebb a karácsony, itt az ideje főpróbát tartani az ünnepi menü terén, ezért...

...Hétfő: A Karácsony esti menü egy részének elpróbálása. Én pisztrángot tervezek sütni, lesz majonézes krumpli, gyereknek krumplipüré. Igaz, ezen nem sok mindent kell próbálni, de ha valaki új recepttel rukkol elő, akkor nem árt kipróbálni, nehogy romba dőljön a meghitt hangulat :)
Kedd: Brokkoli krémleves, darálthússal töltött gombafejek sült krumplival
Szerda: Spenótos nokedli sajtmártással (nálunk nagy kedvenc, szerintem a fiúk akkor is megennék, ha minden másnap ez lenne...)
Csütörtök: Sárgaborsó leves, tejfölös lepény
Péntek: Natúr csirkemell, tükörtojással a tetején, párolt zöldségek

Mindenkinek jó főzöcskézést! :)

Az elmúlt héten sem tétlenkedtem, de igaz, a karácsonyi terítővel koránt sem haladok olyan gyorsan, mint terveztem. Viszont nagy előrelépések történtek gyerekszoba ügyben. Ma kifestettük, holnap ha minden jól megy bevágjuk a szőnyegek, felszereljük a kanizst, aztán beöntöm a játékokat, és már csak pár simítás, hogy tökéletes legyen :)...  
Múlt hét végén megsütöttük a mézeskalácsokat. Még vár ránk egy adag. Készültem egy ajándék mézeskalács házikóval is, de sajna nem publikus, úgyhogy majd még egy nekifutás, aztán csak lesz egy házikó karácsonyra :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése