2014. január 10., péntek

Lickle Ted project

A gyerek szobája inspirál. Szeretném a lehető legotthonosabbá tenni neki. Mivel csak most költözött be, kicsit még kopárak a falak. Az első választás egy fali képre esett. Mindig is nagyon tetszettek ezek a macik, volt pár változat versenyben, de végül is egy magazinból, a "The World of Cross Stitching"-ből választottam, éppen ezért a címét sem találtam meg. Kerestem, de nem volt egyértelmű. Mutatom a képet:
Már lassan nem is én lennék, ha nem változtatnék rajta valamit. Most annyi a változtatás, hogy a maci és a nyuszi mögötti rózsaszín négyszög kék lesz. Kockás keretet tervezek neki, de ez  majd akkor kialakul. Már elkezdtem a hímzést, bár még nem jutottam túl messzire, azért megmutatom. A nemrég vásárolt pöttyös Aidát használom, és nagyon tetszik :).


Egyelőre nem sok, de igyekszem minél többet foglalkozni vele :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése