2014. január 13., hétfő

Kütyü és irat rendszerező

Mindig is akartam egy szupi notesz szerű irat rendszerezőt, ahova a telefon is befér,  meg minden amit egy nő magával visz mindenhova... :) Tudom, ezek alapján egy egész táskát is varrhatnék, de mióta a gyereknek ennyi cucca van, azóta az én cuccaimat valahogy redukáltam. Így remélhetőleg elég lesz a rendszerező is. Egyelőre még csak  tervezgetek. Elképzelés már van, de a varrás a legnehezebben kivitelezhető a gyerek mellett, az összes kézimunka közül. Ezt még valahogy ki kell találnom, és anyagot is valami űbertutit szeretnék. 
Itt van pár ötlet, leírással, hátha valaki kedvet kap, vagy épp ilyet keresett :). A képekre kattintva eljutunk a tutorialhoz.

Ezen igazából a madárkás megoldás nagyon tetszik, ötletes! Belülre viszont tennék még zsebeket


Valami ilyesmit képzeltem a fülhallgatónak:


de a hosszúkás helyett inkább valami köralakút:
A belsejét viszont valahogy így képzelem:
de ennek sajnos nem találtam leírását. Viszont helyette jön még egy link, ahol csomó más, hasonló ötlet van:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése