2014. január 20., hétfő

Mit főzzek holnap?

Múlt héten kimaradt, ezen a héten pedig kicsit kések vele, de azért itt vagyok. Picit válságban vagyok receptek terén. Szeretnék valami újat kipróbálni, de mind tésztás vagy krumplis, az pedig nem nagyon passzol a szénhidrát mentes diétába. Nézelődtem a Pinteresten, találtam is pár jó dolgot, csorgott is a nyálam, de azt az igazit, amire azt mondom, na ezt muszáj kipróbálni, nincs meg...
Azért valamit ezen a héten is főzöcskézek majd. Ma nem kell, mert van tegnapi maradékunk, de holnaptól már igen. Picit megint körül néztem a mélyhűtőben, abból próbálok majd kihozni valamit.

Kedd: Sóska főzelék tükör tojással, krumplival (én krumpli nélkül eszem majd), arany galuska
Szerda: Zöldséges, májas töltelék jénaiban sütve, a fiúknak rizzsel, póréhagyma krémleves
Csütörtök: Cseresznyés lepény, lencse leves
Péntek: Párolt zöldségek grillezett sajttal

Mindenkinek jó főzöcskézést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése