2014. január 20., hétfő

Múlt hét - Élet az új évben

Annyi mindent szerettem volna írni ide a múlt héten, aztán nem lett belőle semmi, pedig fotó dokumentáció készült. Így egy összefoglalót hozok most a múlt hétről és picit korábbról. Mivel most valahogy a tél kimaradt (legalábbis ezidáig), családi szánkózás helyett sétálni mentünk a dunapartra. Kutyák is jöttek. Most döbbentem rá, hogy az Aisha még mindig nő. Nem elég, hogy nem lehet előle elég magasra emelni a kaját, mert hát igazából két lábra ágaskodva magasabb, mint én, de szerencsétlen, a kombinkba csak úgy fér be, hogy cipős kanállal kell kiszedni. Ha feláll, a hátával súrolja az autó tetejét (nem a fejével, a hátával!) . Szerencsére nincs messze a Duna, így nem kellett sokat nyomorogni  a kutyáknak. Szegény Kicsi az Aishan feküdt, máshol nem volt hely. Szilinek nagyon tetszett a szituáció, hogy a kutyák a nyakába lihegtek :) Állandóan hátrafelé bámult, már amennyire tudott. Nagyot sétáltunk, szupi volt!





Szerdán látogatóink voltak, Christine-ék jöttek hozzánk. Együtt mentünk baba-mama klubba. Aztán eljöttek Pannival megnézni a Szili szobáját :) Olyan helyesen játszottak! Jól el voltak, tetszett. Ebédeltünk, aztán elaludtak a gyerkőcök, jól kifáradtak a délelőtti játékban, a klubban :) .




Végül pedig a hétvégi hajvágásunk eredménye:
Egyébként nagyon régóta készültünk levágni a haját, de nagyon féltem tőle. Szerencsére nem volt olyan vészes. Sírt kicsit, de azért nem ordított torka szakadtából, ahogy vártam  :)
Szóval így telnek a hétköznapjaink az új évben. Hímezgettem is, azt is majd megmutatom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése