2014. január 3., péntek

Tudom, egyáltalán nem ilyen a hangulat, sőt néha már bosszantóan sokat süt a nap, így tél közepén... :) de szándékosan csináltam ilyenre a képet, hátha inspirációt kap az időjárás :)

Sokat agyaltam, mi is legyen januárban. Egyelőre hagyom magam meglepni... Terveim vannak, de nem sok. Picit lelombozott, hogy a december nem úgy sikerült, ahogy elterveztem. Mármint az ajándékok sem készültek el, nem foglalkoztam a kézimunkával annyit, amennyit szerettem volna... Másrészt viszont, a családommal voltam - ennél több nem nagyon kell - , sokat játszottunk, élveztük a karácsonyi ajándékokat (megjegyzem, én többet játszom a gyerek játékaival, mint ő :) , ma marsjárót építettem legoból) Fogadalmam sem nagyon volt, kívánságom sem, amit jó jelnek vettem. Rájöttem, azért nem kívántam éjfélkor, mert mindenem meg van, ami lényeges! :) Ez örömmel tölt el! Ma azért egy dolgot megfogadtam, türelmesebb leszek a gyerekkel! Szegényke mostanában elég könnyen kihozott a sodromból... pedig ő csak úgy viselkedik, mint ahogy egy gyereknek  kell! 
A tavalyi év, talán életem legnehezebbje volt. Főleg lelkileg. Viszont végre megtanultam beosztani az időm :) Még akkor is, ha néha nem arra használom ezt az időt, amire igazán szeretném (gondolok itt pl a mosogatásra, mármint nem azt szeretném csinálni, de azt kell).  Na jó, nem hadoválok tovább, jöjjön a januári lista. 
Januárra azt tervezem, hogy:
  • visszaállítom a blogbejegyzések gyakoriságát
  • hímzek a gyerek szobájába képet (már elkezdtem, majd megmutatom)
  • befejezem a karácsonyi ajándékokat (bár már úgyis csak jövőre lesz értelmük)
  • újra baba-mama klubozunk (már alig várom, hiányzik!)
  • imádkozni fogok, hogy hulljon a hó, és mehessünk szánkózni
  • lecsökkentem a szénhidrát fogyasztásomat és növelem a fehérjét  :)
  • és a már sokszor említett testmozgást is végre be kell iktatni.

Egyelőre ennyi. Holnap jövök a jövő heti menüvel, mert még át kell gondolnom, a lista utolsó előtti pontját figyelembe véve...
Mindenkinek jó fogadalomtartást, boldog és sikeres 2014-et kívánok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése