2014. január 24., péntek

Variációk póló festésre - Blog ajánló

Mindig meg voltak a korszakaim. Bármit is nézek. Volt egy időszak amikor állandóan pólókat festettem. Batikoltam, kézzel festettem, fehérítővel rajzoltam mintát... Meg is maradt belőle pár darab. De főleg a sablonnal készültekből. A nagyját elajándékoztam, de nekünk is van egy-kettő. Pár napja találtam egy blogot, ahol csomó jó ötlet van. Ki is fogok próbálni egyet-kettőt. A gyereknek is akarok csinálni valami helyes frappáns bodyt. Mivel a régi textil festékeim már egyben állnak az üveg alján "kénytelen" voltam rendelni :). Alig várom, hogy megjöjjenek a drágaszágok! Node, félre a szövegeléssel! Itt vannak a képek:

A sablonnal készültek (szinte mind ilyen, mert a batikolós korszakom már rég volt, azokat már elnyűttem):
Mindegyiket úgy készítettem, hogy nyomtatható fóliára kinyomtattam a mintát, amit általában nem így találtam, át kellett alakítani őket, bár már egyre több sablont lehet letölteni.  Aztán manikűr ollóvak kivágtam őket, próbáltam minél aprólékosabban ollózni. Szivaccsal vittem fel a festéket, de vigyázni kell, hogy a póló belsejébe tegyünk valami karton lapot, nehogy a hátulján is rajta legyen a minta... :) Aztán egy papíron, vagy rongyon kersztül bele vasaltam a festéket.



Ezeket mind már évekkel ezelőtt készítettem, és elég sokat hordtuk/hordjuk mindegyiket, szóval jól bírják a mosást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése