2014. január 31., péntek

Zónázás februárban

Hú, de sokszor kezdtem már el! De nem adom fel! Meg mondom az őszintét, sosem bírtam még két hétnél tovább, sőt! Viszont, ezen a héten láttam a Discovery TLC-n azt a takarítós műsort ami betegesen tisztaság mániásokról szól... Na, azóta hihetetlen, de mindenhol koszt látok! :) Lehet nem kellett volna megnézni, másrészről viszont lehet most lesz bennem elég elszántság ahhoz, hogy végig csináljam.
Aki nem tudnál miről is van szó, mármint mi is a zónázás, az ide kattintva mindent megtudhat róla.
Egyébként már tegnap elkezdtem az első zónát, mivel februárban csak négy hét lesz, négy zóna fér elvileg  bele. Elsőre a wc-fürdő kombónak fogtam neki, mivel nekik volt rá a legnagyobb szükségük. Ma is folytattam a gyerek alvása alatt. Aprólékosan kimostam a mosógépet, és majdnem mindennel végeztem, estére maradt a felmosás, és még néhány apróság. Jövő hétre a nappalit tervezem kicsit pacifikálni, mert már elszabadultak ott a tárgyak! :)
www.urban-eve.hu/zonazzunk/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése