2014. február 3., hétfő

Blogtörténeti mérföldkő

A blog történetében nem volt még olyan, hogy játékba hívtak volna. Ma ez is megtörtént, először! A történelmi pillanatért köszönet Christine-nek! A játék címe: Ismerjük meg egymást újra!

A szabályok:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.
2. A hét dolog... nem is tudom, talán a következő:
- Szeretem azt az érzést, amikor valamit befejezek, amikor büszke lehetek arra, hogy valamit alkottam. Sajnos ez elég ritkán fordul elő, gyakran elmegy a kedvem dolgoktól, és hosszú-hosszú időre félre teszem. Ettől függetlenül jó érzés, ha újra elő veszem és befejezem, bármiről legyen is szó!
- Szeretek hosszú távra tervezni, célokat kitűzni, nagy célokat. Ha elérem, örülök, de utána nagy űr van bennem, nem tudom, mihez kezdjek magammal, így picit kettős érzés ez. Nehezen találok újabb célt, ami iránt teljesen elkötelezem magam. Hajlamos vagyok több hónapra is csendes letargiába esni, ha nincs meg az az igazi tökéletes cél. Most van egy, a határidő kötött, 2017 nyara. De erről egyelőre csak ennyit :)
- Általában mindennel kések, nehezen tartom a határidőt, de esküszöm, igyekszem!
- Mindent elfelejtek! Azt is, hogy hol a cetli, amire felírtam, hogy mit kellene csinálni.
- Szeretem a jegenyefa sort, és alattuk sétálgatni. Valahogy elvarázsolnak. Szerintem a Liliomfi c. film miatt van ez így!
- Kettős énem van. Az egyiket élem a másikkal álmodom. Az egyikben a család, a másikban az utazás a főszereplő. Gondolom mindenki rájött, melyiket élem :) Valószínüleg ezzel sokan vannak így, de ez azért ennél bonyolultabb...
- Imádom a kutyákat, reese's csokit, ruhát venni a gyereknek, családdal lenni, de mindemellett csavarogni, vígjáték sorozatokat, a tökéletes hajvágást, autót vezetni, sétálni a dunaparton, hóesésben sétálni...és ha valaki még többet szeretne megtudni rólam, akkor katt ide.

3. Akiket kipécéztem:
Kifli és levendula
Rozy
Edige
Szilvi
Nem hét, de legyen elég a négy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése