2014. augusztus 17., vasárnap

Közeleg az ősz

Az év legszebb időszaka, legalábbis számomra. Néha nekem is érthetetlen ez a furcsa vonzalom, de egyértelműen nem vagyok nyár típus. Nem szeretem a döglesztő forróságot, még akkor sem,ha épp tengerparton kell átvészelni, de terhesen... kifejezetten jól esnek a frissítő augusztusi reggelek, vagy az esti kiülős, lassan már didergős kutyaetetések.
Minap, mikor elindultunk a délutáni sétánkra Szilivel, azon lepődtem meg, hogy bizony a fecskék is érzik az almás fahéjas tea gőzölgő illatát, és ők inkább tovább állnak. Szépen gyülekeznek a vezetékeken. Úgy emlékszem az érzésre, amikor még kisiskolás voltam, legszívesenben mindet a villanydróthoz ragasztottam volna, hogy ne menjenek sehova. Akkor még beárnyékolta a sulikezdés a csodálatos őszt.


Pár napja voltunk az alistáli piacon. Nagyon szeretem, hangulatos. De most látszott, hogy a nyár kifutóban, de az őszi tökös-kizanténos-Erika viragos hangulat még pár hetet várat magára. Na akkor kell majd elmenni burcsákot inni :-)

Közben nagyban folyik a házfelújítás. Említettem a kandalló cserét. A terv sokat változott az utóbbi napokban. A változást egy számunkra elég magas árajánlat indította el. A kandallós pasas szimpi volt, szép tervet is mutatott,de azert ennyi pénzt nem szántunk a kandallóra, hiszen még egy csomó mindent kelleme csinalni a házon. Sok utána olvasgatás után a cserépkályha mellett döntöttünk, egy kisebb, klasszikus formájút választottunk. Tegnap Szilárd lebontotta a régit is, szóval már nincs vissza út :-)  Csak remélni merem, hogy a szülésig elkészül, ami már csak 8 hèt elvileg :-)

 És még egy kép a reggeli mesenézőről, akinek jön az utolsó 4 foga, és szegény nagyon szenved vele, ráadásul a pelenka elhagyásával is most zaklatom :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése