2014. szeptember 29., hétfő

A row of love #1 - A kezdet

Pár napja elkezdtem hímezni a macikat, de máris akadályba botlottam. A háttérnél nem találom a megfelelő kéket, kénytelen leszek venni egy fonalat, csak nem tudom mikor és hol. A sötétebbik kékkel vannak  gondjaim, nem is folytattam tovabb. A másik, ami nem tetszik, az a szürkék árnyalata. Túl sötétnek tartom, elveszik benne a vilagosabbis kék. Ezen mondjuk lehet segíteni. Van is itthon világosabb árnyalat, de akkor ki kell fejtenem a szürkét, amihez most nagyon nincs kedvem. 



A jelenlegi állapotom
A tegnapi naptól egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy ki húzom a terhességből hátralevő 2 hetet. Sőt igazából már abban sem bízom, hogy októberi lesz a gyerek... Jelenleg pisilni is nehezemre esik elmenni, mármint elsétálni a wc-ig. A tudattól, hogy napközben egyedül vagyunk a gyerekkel, egyenesen kiráz a hideg. Mármint nagyon nem bírok már sem sétálni vele, de semmit, ami nem ülő vagy fekvő pozícióban történik. Eddig egész jól húztam, de úgy látszik sok volt a szombat esti mosogatás, mert azóta le akar szakadni a hasam. Már fognom kell, ha megyek. Holnapi vérvétellel sem tudom mi lesz, mert utoljára kb 1 órát kellett várnom a soromra, annyian voltak, ráadásul állva. Na, ezt most elképzelni nem tudom, hogy kibírnám. 
Egyébként nem volt ilyen rossz a helyzet egészen tegnapig... Nade, majd meglátjuk meddig lesz még a kisasszony odabent. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése