2014. október 3., péntek

Október, a mi hónapunk!

Úgy tűnik, hogy egyre inkább! Kihúztuk a szeptembert is egyben a kis Rozikával, így már biztos, hogy októberi lesz a kisasszony is! Hát mit mondjak eléggé paráztam, hogy a négy tagú családunk negyedik tagja szeptember 30-án fog megszületni... de nem! :-) Nálunk az október a születésnapok hónapja. A sort egyelőre az enyém kezdi, 6-án, aztán nagy Szilárd 9-én és végül kisfiunk Szili, 23-án. Rozi szülinapja egyelőre kérdéses. 13-ra van igazából a dátumom, de amilyen rosszul voltam a hét elején, le mertem volna fogadni, hogy nem bírjuk addig. Szerencsére már jobb! Tegnap már sikerült a házimunkát is úgy ahogy elvégeznem, de mára egy kis hímzést tervezek, jutalmul azért, hogy tegnap mindent kivasaltam :). 



Van ám más fejlemény is! Szerdán meghozták a kályhánkat, jövő hét elején bekötik, és üzemképesre állítják, aztán már jöhetnek az esős, hangulatos napok! Majd írok róla egy külön bejegyzést, ha már tényleg készen lesz.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése