2015. január 16., péntek

Horgolt baba cipők - #1

Nagy optimizmusra vall, hogy rögtön meg is számoztam a cimet, de reménykedem benne, hogy lesz még folytatása. Mindig is tetszettek a horgolt kiscipők, és egyet el is kezdtem még valamikor az egyetem alatt, kb 6 éve. Akkor elkészült a egyik cipőcske, tegnap pedig a másik fele :-) Így megérdemel egy posztot! Bevallom őszintén, van némi szépséghibája, ezért a minta leírását egy jobb változat elkészítésekor fogom inkább közzé tenni. Muszáj lesz másikat készítenem, mert addig halogattam a másik felét a párnal, hogy kicsi lett a Rozi lábára. Na jó, éppen passzol a lábára, de olyan, hogy kb jövő héten már kicsi lesz :-) No, nem baj! Majd a következő jobb lesz! Azért mutatok róla képet:




A pinteresten már belinkeltem pár ötletet, de sajnos nagyon kevéshez van minta, így kénytelen leszek a saját fejem után menni. Kétféle cipőcskét tervezek még a Rozinak. Az egyik ilyen papucs szerűség:



A másik pedig egy csizmácska, ezt muszáj most a tél alatt, mert jövőre már jarni fog ilyenkor, ha minden igaz, és akkor már hiába horgolok!


És még egy minta, amiről a talpat le lehet olvasni, aztán meg már valahogy alakul majd a dolog ;-)


Jó horgolást mindenkinek, akinek kedvet csináltam hozzá! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése