2015. január 24., szombat

Peppa malacos póló festése sablonnal

Na, szóval az úgy kezdődött, hogy már rég terveztem pólót festeni a Rozinak, de a minta valahogy nem vált egyértelművé. Aztán eszembe jutott, milyen jó is lenne valami színeset csinálni. Eddig mindig valami monokróm mintát festettem. Megnéztem milyen színek vannak otthon, és rögtön Peppa malac jutott az eszembe. No nem, mintha Rozi nézné, de Szili annál inkább! Mondjuk az ő kedvence Zsoli malac, de ez így rendben is van. Megmondom az őszintét , én is megkedveltem ezt a bugyuta mesét a maga egyszerű történeteivel, gyermeki tisztaságával. Így hát Peppára esett a választásom. Lássuk a folyamatot képekben:
Először is megrajzoltam a vasalható papírra a mintát ugy, hogy minden színt külön választottam.
Rávasaltam először a szoknyát, ez piros lesz.
Megfestettem.

Lehuztam a papírt, majd vártam, hogy megszáradjon picit a festék.
Ezután rávasaltam azt a papírt, amelyiken a fej a karok és a lábak voltak kivágva. Ezt is lefestettem rózsaszínnel, és lehúztam a papírt. 
Körbe rajzoltam sötétebb rózsaszínnel és lelket adtam Peppának a fekete szemekkel és a cipójével.
Persze közben  szereztem újabb tapasztalatot. Pl. mielőtt rávasalunk egy előzőleg megfestett területre, érdemes megvárni, míg teljesen megszárad a festék, különben nagyon kibolyhosodik az anyag. A másik, egyszer rendeltem egy manikűrhöz való rettentő vékony ecsetet, máskor azzal kell majd a körvonalakat megfesteni. A másik dolog... lehetne halványabb a rózsaszínem, de ilyen volt, ez van, fehér festékem pedig nincs.

Azért akinek kedvet csináltam a festéshez, az bátran fogjon bele! Rövid idő alatt szép eredményt lehet elérni. Ha valami kérdés felerül, bátran lehet kérdezni. :-)8


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése