2015. február 9., hétfő

Új alapanyag, új inspiráció

Meséltem mar a barátnőmről, aki Londonban él? Gyakran jár haza, gyakran rendel az e-bay-ről. Nekem! :-) Két hete is egy ilyen szép napra ébredtünk! Hozta a cuccot, amiről hetekig hezitáltam, legyen-e, vagy sem? Kicsit lelkiismeret fulldalásom volt, mert "It was very expensive!" , de megbánni nem bántam meg! Lássuk, miről van szó:
Rendeltem egy vízben oldódó, keresztszemes hímzésre alkalmas "anyagot". Ezzel ruhákra, vagy bármire könnyedén lehet hímezni. Aztán csak beáztatjuk langyos vízbe, és eltűnik az anyag. Tervezek egy-egy pólót vagy pulcsik készíteni a gyerekeknek. Az a baj, hogy nem valami nagy, így a lehetőségek korlátozottak. A másik csomag pedig egy szép összeállítás, virágos, kocskás, pöttyös anyagokból. Ebből mobit tokot szeretnék varrni magamnak, és egyelőre a Rozinak egy kis papucsot. Azóta, ha tehetném csak a pintereszten lógnék. De mivel ez nehezen valósítható meg, így marad a hajnali 4-kor, tejfejés közbeni böngészés, ami azért nem tart olyan sokáig, mert valamikor aludni is kell... Azért van egy-két ötletem, bár még nem kiforrott, még emésztenem kell, és muszáj lesz még pintereszteznem is! Szörnyű! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése