2015. július 27., hétfő

Fűszertartó egyszerűen

Már sokszor beszéltem arról, hogy a konyhát szeretném végre felújítani. Hát ez egyelőre kilátásban sincs, de azért bízom benne, hogy valamikor a közeljövőben ez is megtörténiok. Addig próbálom a jelenlegi - hát mint mondjak - nem túl ízléses konyhát kicsit elviselhetőbbé tenni. Picit bele csempészni a leendő konyha hangulatát. Vidéki stílust tervezek, fehér konyhabútor, virágok, csíkok, kockák minden felé... Ehhez passzoló fűszertartókat is csináltam, illetve még csak párat, de szép lassan feltöltöm majd mindet. Lássuk először is a legnagyobb fajtát, amiben a sót és a cukrot tartom. Ezt kiürült kávés üveg felhasználásával csináltam nagyon egyszerűen.
Leáztattam a cimkét, a nyakára kötöttem egy kocskás szalagot, és kb egy hónapig keresgéltem a megfelelő cimkét az oldalára, mikor a pinteresten végre rátaláltam. A nővérem kicsit megszerkesztette, hogy ragacsos papírra nyomtatható legyen. Az angol szöveg engem egyáltalán nem zavar, legalább tanulunk is belőle egy kicsit.
Még egy kép, és ennyi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése