2015. október 16., péntek

Harminc lettem - ajándék

Ahogy már milliószor említettem, októberben mindenki egy évvel idősebb lesz a családban. Én történetesen kereket ünnepeltem. Egy pszichológiai határt léptem át, és ezt megkönnyítendő, kaptam egy csomó ajándékot. Amit itt a blogon nem hagyhatok ki, az a nővéremtől kapott ajándék. Egy táska, telis tele mindenféle jóval, mi szem- szájnak ingere. Lehet valami kimarad, de volt benne dekorgumi,  filc, ragasztók, gyönyörűséges anyagok, csipke szegélyek, dekortapasz, zseníliadrót, kockás szalagok, őszi díszek, szemek figuráknak... Tovább nem is sorolom. Nagyon örültem neki, azóta természetesen a pinteresten lógok, amikor csak tehetem, gyűjtöm az ötleteket, mert történetesen karácsonyi vásárt szervezünk, aminek a bevételét az óvoda kapja. Bele kell húzni, egy csomó tervem van. Már csak időt adhatott volna valaki ajándékba, annak is ennyire örülnék :-)






2 megjegyzés:

  1. Utólag is boldog szülinapot kívánok!FB-on elfeljtettem írni. ééééss óóó atyáááám ezeket én is elfogadnám ajéndékba! nagyon jó cuccok!:-)

    VálaszTörlés
  2. Köszikösziköszi! Bizony, tènyleg nagyon jók, mostmár csak alkotni kell :-)

    VálaszTörlés