2015. november 2., hétfő

Egy kis télelő

Most, hogy már mindenki kezd kicsit kilábalni a betegsègből, de még itthon vagyunk, kihasználtuk, hogy itt volt segítségnek a mami. Lefoglalta Rozibozit én pedig a Szilivel hóembert készítettem tojástartóból. Az ötlet nem tőlem szármázik. Egy videón láttam a szokásos reggeli "fél perc alatt benyomom a kávét és megnézem a netet" program keretén belül. Gondoltam is rögtön, hogy van itthon minden hozzá, hát gyorsan neki is láttunk. Az volt a baj, hogy a tojástartó nálunk sokkal vastagabb, mint a videón , és nem is lehet olyan szépen körbe nyírni, de azért megoldottuk, viszont így nem tudott a Szili nyírni csak sima nyomda papíron gyakorolt. De az összes festést ő csinálta. Közben nem készítettem fotókat, mert annyira jó a videó, feleslegesnek tartottam. Íme:
https://www.youtube.com/watch?v=3_kCoRv2jrA

Ilyen lett a miénk:

Közben, tegnap este a varrógépet is beizzítottam, hogy adventi naptárat készítsek a gyerekeknek.
Kriszta meghozta az anyagokat:


Napközben kiszabtam míg a Rozi aludt. Este, az elcsöndesedett ház hangulatát pedig a zakatoló varrógép törte meg. 

A hátuljának egyszerű natúr színű vásznat választottam, még régebben az IKEAban vettem. Szerintem nem rossz vele. Egyelőre nyolcat varrtam meg, majd szép lassan elkészül mind a 24, vagy 2x24 ha lesz rá elég időm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése