2015. november 13., péntek

Kifordítható sapka Szilinek

Múltkor a kiscsizmák varrásánál elkapott a gépszíj. Mindigis szerettem varrni, de olyan nehéz előszedni a varrógépet... Tegnap mégis sikerült, azóta inkább el sem raktam :-)
Diana barátnőm utolsó látogatásakor (ő lakik Londonban) elmentünk Győrbe egy csajos napot tartani. Kávézgattunk, cheesecake-et  ettünk, és nem utolsó sorban vettünk anyagokat a tesóm által újonnan felfedezett méterárus boltban. Ebből készült kifordítható sapka és körsál Szilinek. Rozié is már ki van szabva és össze van fércelve. Ha minden jól megy, ma az is elkészül.

Egyelőre mutatom a képet a Sziliéről:
Nem akart mosolyogni... :-) 
A körsállal megszenvedtem, mert szépen elterveztem, hogy fogom megvarrni, hogy kifordításnál jó legyen, aztán kétszer ért meglepetés, és kétszer fejtettem ki, mire végre jó lett. Hozzá teszem, egész nap azon gondolkodtam, mit rontottam el. Olyan egyszerűnek tűnt. Majd amikor Roziét varrom, lefényképezem a célravezető, ám egyáltalán nem ellegáns megoldást. Lényeg, hogy végül sikerült.

2 megjegyzés:

  1. Úgy irigyellek, hogy tudsz varrni!!! Szuper ez a két anyag, nagyon jó lett a sapi és a sál is.
    Jövő héten én is beizzítom a varrógépet:) Remélem, nem tolom el a csizmákat, és megtetszik a szabás-varrás is.

    VálaszTörlés
  2. Biztosan tetszeni fog! Èn imàdom, állandóan anyagokat vadászok a neten, csak kár, hogy arany árban mérik, mert legszívesebben mindet megvenném.

    VálaszTörlés